K besedě 2, 30.9.

01.10.2021

Jednalo se o druhou besedu na téma "Co se děje 1,5 roku mezi nebem a Zemí".

První beseda se konala 24.9. Pozval jsem téměř všechny kamarády a přátele, které jsem měl v adresáři emailové pošty. Více zde: K besedě 24.9.

Druhou besedu jsem se rozhodl uspořádat pro zájemce, kteří neměli čas 24.9. Přišli 3 z těchto oslovených. Jeden ze zájemců přizval další ze svého okruhu známých a tak se nás sešlo 12.

Téměř všichni již jsou velmi dobře seznámeni se situací a tak debata byla velmi zajímavá.

Měl jsem připravenu "prezentaci" - body, ke kterým jsem chtěl hovořit. Ke stažení zde:

Zdenek navrhl rozeslat dopis, email krajským hygienickým stanicím s dotazem, zda těmito stanicemi byla vyhlášena epidemie nebo pandemie Covidu. Předpoklad je, že odpoví po pravdě, že vyhlášení neproběhlo. Pak se s tímto dokumentem nějak dostat do médií.

Nebyli jsme ve shodě v otázce zda volit a ohledně iniciativy Zlatý špendlík.

Zdenek připravil samolepky (na auta) zkřížené zlaté špendlíky a zlatý s červeným špendlíkem. Kdo chtěl si zakoupil.

Závěrem jsme se shodli, že chceme udržovat kontakt, spojení. Opět se sejít. A snažit se informovat a získat další lidi do tohoto propojení.

Vladimír